Alweer een maand geleden brachten wij onze eerste nieuwsbrief uit. Hierin werden een aantal thema's belicht, die bij velen van u blijkbaar in de smaak vielen. Wij hopen dan ook dat de thema's in deze tweede nieuwsbrief u net zo zullen aanspreken.
We gaan een spannende tijd tegemoet, een dreigende oorlog, negatieve berichten uit de handel, verhoogde werkeloosheid etc. Hieraan wilde ik toch graag een persoonlijke noot toevoegen.
Willen we er samen iets van maken, dan zullen we niet moeten blijven jammeren, maar de schouders eronder en positief blijven denken!
Positief blijven denken en handelen, doen vooral ook de mensen van Unicef en enkele studenten van de Hogeschool Haarlem. Zij willen actief bezig zijn met hun ondersteunende actie voor de kinderen in Bangladesh. "Geef een toekomst". Een toekomst door een kind te laten leren in plaats van werken. Meer hierover leest u in deze nieuwsbrief.
Tonnie Lubbers, Vision2Form
Life is changing, changing fast.
And in your eyes, i see the fear,
To say goodbye to the past.
En de winnaar is ....
Rond de jaarwisseling organiseerden wij een prijsvraag waarbij uit de vele inzendingen, waaronder prachtige stukjes.. bijna proza!, wij een winnaar kozen!
Een kort verslag van de prijsuitreiking:
Tijdens de overhandiging van de prijs aan de familie Hoogeveen, bleek eens te meer dat ook nuchtere hollanders, als wij allemaal zijn, blij verrast kunnen zijn. Nog steeds kon ze niet goed geloven dat ze daadwerkelijk een prijs had gewonnen.
Daar doen we het voor, een stralend gezicht en de overtuiging een goed gevoel overgebracht te hebben.
Met de bevestiging van mevrouw Hoogeveen, dat de spiegel een ere-plaatsje zou gaan krijgen, beëindigden wij het bezoek.
Nogmaals gefeliciteerd!
Fam. Hoogeveen, te Nieuwegein.
"Een spiegel geeft een ieder de kans, om zowel de goede als slechte kant van jezelf te zien...... geheel in balans."
'Geef een toekomst'Help een werkend kind in Bangladesh naar school.
Vier studenten Small Business en Retail Management van de Hogeschool INHOLLAND te Haarlem organiseren in het kader van hun opleiding in samenwerking met Ricardo.nl een actie, waarvan de opbrengst naar het project ?Help een werkend kind in Bangladesh naar school? van Unicef gaat.
Een belangrijk doel van deze actie is de basisschoolkinderen in Nederland bewust laten worden van de problematiek in ontwikkelingslanden. Daarnaast geven zij de kinderen de kans om leeftijdsgenootjes in Bangladesh te helpen door mee te doen met de veiling van o.a. speelgoed op internet. De veiling zal gehouden worden op Ricardo.nl vanaf 3 maart.
Ook wij van Vision2Form willen hieraan graag ons steentje bijdragen en hebben besloten om een maatwerk spiegel ter beschikking te stellen. Een spiegel met een waarde van 149,-- Euro. Op deze spiegel kunt u vanaf 3 maart bieden.
Uw steun is hard nodig om deze actie tot een succes te maken. Bovendien krijgt U er nog een prachtig product voor terug ook!.
Spiegel 40 x 40 cm gezet in een aluminium lijst, met notenhout opleg
Allemaal meedoen dus!
Op het moment dat deze nieuwsbrief de deur uitgaat, is een en ander bij Ricardo.nl nog in voorbereiding. Een directe verwijzing naar de veiling kunnen wij u nu nog niet geven. Kijk dus regelmatig op onze site voor meer informatie.
Vakmensen doen fantastische dingen!
Weet u het nog? Een project dat door onze vakmensen werd uitgevoerd op het moment dat de eerste nieuwsbrief de deur uitging! Inmiddels is de spiegel bij de trotse eigenaar afgeleverd en geplaatst en hebben wij dit project eens voor u uitgelicht en beschreven.
Bald Eagle
Van ontwerp tot uitvoering:
Hoe komt een dergelijk project tot stand?
Na de opdracht verkregen te hebben een ontwerp te maken van een spiegel met daarop een afbeelding van een amerikaanse adelaar, bekijken we eerst of het haalbaar is.
Het eindresultaat moet immers geheel en al aan de wensen van de klant voldoen.
Daarnaast stellen wij zelf een hoge eis aan uitvoering en kwaliteit. Dergelijke projecten zijn immers ons visitekaartje.
Tijdens het gehele ontwerpproces wordt er nauw overleg gepleegd met de klant. Hij is uiteindelijk de opdrachtgever. Dit overleg voorkomt teleurstellingen achteraf.
Na het ontwerpen van de adelaar, werden er een aantal achtergronden ontworpen en samengevoegd met de adelaar.
Uit de ontwerpen wordt dan samen met de klant een keuze gemaakt.
Het ontwerp en de uitvoering zijn geheel in handen en onder begeleiding van Vision2Form.
Het ontwerp heeft zijn uiteindelijke vorm gekregen en kan nu op het gewenste spiegelglas worden aangebracht.
De klant heeft daarbij gekozen voor een "bronskleurige-" spiegel, gezet in een aluminium-lijst met een messing kleur.
Het eindresultaat: de Bald Eagle op glas!
De afbeelding gezandstraald op een "brons-" kleurige spiegel van 160 x 95 cm. Gezet in een aluminium-lijst met een messing kleur.
Trends in het interieur!
Trend kleuren
Een voorspelling doen over wat de trend in kleuren wordt, is natuurlijk vrij gewaagd. Veelal wordt je op je "voorspelling" afgerekend, maar... we doen het toch!
De trend in kleuren is momenteel vrij somber en ingetogen. Hoe komt dat?
In tijden van spanning en een onveilig gevoel, zal men eerder de gezelligheid en geborgenheid thuis zoeken.
Rust is daarbij een belangrijk thema, dat vooral door donkere warme kleuren wordt weergegeven.
Nu de spanningen oplopen zal men geneigd zijn een wat frivolere kleur te gaan kiezen om een gevoel van onrust en onzekerheid te overstemmen.
De kleurstellingen die wij daarbij voorspellen zijn: rood, oranje en geel in combinatie met koele accenten in metaalkleuren.
Materialen
Een trend die zich momenteel voordoet en die, naar onze mening, zich ook in dit jaar verder zal uitbreiden in het interieur, is de trend te kiezen voor metaal in combinatie met hout en andere natuurlijke producten. Zoals sisal, kurk, riet en vilt. Maar ook kunststoffen in felle kleuren en bijzondere, soms zelfs bizarre vormen, zal zijn weg terugvinden.
Accenten en opvallende stukken met een duidelijk eigen identiteit, zullen meer en meer worden toegepast.
Veel combinatie's en kleurstellingen die eerst voor onmogelijk werden geacht, zullen zich langzaam maar zeker overal in het interieur gaan doorzetten.
We willen natuurlijk graag van u horen wat u vindt van deze nieuwsbrief, onze site of de ontwerpen. Alle suggesties, opmerkingen etc. zijn welkom. Want u bent, of wordt wellicht onze klant. En alle informatie en reacties kunnen ons helpen u nog beter van dienst te zijn!
Een nieuwsbrief gemist - of nog eens rustig nalezen?
Al onze nieuwsbrieven worden vanaf nu bewaard in een on-line archief. U kunt dus alles nog eens rustig nalezen op onze internetsite: www.vision2form.nl, onder de knop "nieuwsbrief".
U ontvangt deze e-mail doordat u als klant geregistreerd staat, heeft meegedaan aan een prijsvraag of eerder informatie heeft aangevraagd. Indien u deze nieuwsbrief, die 1 maal per maand zal verschijnen, niet meer wenst te ontvangen, zend dan aub een e-mail aan ons met "verwijderen uit e-mail bestand". Uw adres zal dan onmiddelijk uit ons bestand worden verwijderd. Uw adres wordt door ons nimmer aan derden verstrekt en slechts gebruikt om u op de hoogte te stellen van aanbiedingen en informatie betreffende ons bedrijf en onze producten.